dimarts, 3 d’agost del 2010

Estius i calor

Les nits són llargues i les ganes de dormir tapat van creixent , l´agost em farta sobremanera, no el suporte i si l´aquari fora una miqueta més gran em tiraria de cap.
València està buida i almenys trobes lloc per aparcar amb facilitat...alguna cosa positiva hauria de tindre... passejar de matí fins el centre , recòrrer l´Avinguda de l´Oest, fer un café al Nebraska i anar al Mercat Central i redescobrir aquelles paradetes que tant em sorprenen com la dels cargols, la dels ous d´estruç o la dels encisams que no són encisams i que igualment es poden amanir.
Amb sort fer temps fins l´hora de la cervesa al Lisboa i gaudir de les vistes a la Llotja.
Tornar a casa , engegar el ventiladoret que em va donar ma mare marca moulinexx , un d´aquells que molts "modernillos" voldrien tindre per decorar pel seu aspecte setantero mentre connecten el seu aire condicionat consumint energia i contribuint a l´escalfament global...bufff , el moulinexx funciona però aixeca la pols del terra i em provoca al·lèrgia , l´apague mentre escolte de fons Piano Man de Billy Joel i em pose els calçotets de la calor,m´espatarraré al sofanet incòmode que encara conserve dels anys d´estudiant i deixaré passar les hores ara sense migdiades "tourdefranceres".
L´estiu és llarg i ja hauria d´haver-se acabat.